2013/01/16

there's something about you that I like, something so captivating

Moikka taas pitkästä aikaa! Mua ei oo tosiaan näkyny täällä nyt vähään aikaan ainakaa postausten muodossa. Ei vaan oo oikeestaan missään vaiheessa tullu sellasta fiilistä oikeesti "kirjottaa" tai tehä postausta. Nääkin (aika turhat..) kuvat, jotka otin joskus sillon kun pidin "oman vapaapäivän", (..) on roikkunu tuolla kansioissa kohta jo varmaan pari kuukautta. Mun koulu (tai ainaki lukio) on alkanu menee suoraan sanottuna päin vittua, mä en vaan jaksa tehä mitään.. Tiesin et tää tulis olee rankkaa, mut en kuitenkaa aatellu etten jaksais edes yrittää. Silloinki ku sinne meen ni pistää vaa väsyttään niin paljon etten pysy ees hereillä.. Mun unirytmiki on menny täällä ihan sekasin; illalla ei meinaa väsyttää ollenkaan, mut aamulla ja päivällä sit taas väsyttää ihan sairaasti. Oikeestaan musta tuntuu etten saa mitään muutakaan aikaseks, en siis tääl blogin puolellakaan. Mut ehkä tää on hyvä alku. Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Mun musamaku on muuttunu aika paljon tänne muuton jälkeen, voisin vaik tänään tehä jonkinlaista musapostausta jos jaksan :-) Mut nyt rupeen tekee koulutehtäviä, jos vaik saisin ne tehtyä ennen kurssin loppua..!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka ! Selasin koko sun blogin läpi ja mulla pisti silmään sun hiukset.. vanhemmissa kuvissa ne on aika lyhyet ja huonokuntoiset (en todellakaan tarkoita tätä pahalla, älä ota itseesi) mutta nyt näissä uudemmissa ne on aivan ihanat ! pitkät ja hyväkuntoisen näköiset :) Miten olet saanut ne noin hyvään kuntoon? Itselläni on tällähetkellä aivan kamalassa kunnossa hiukset..katkeilee vaan kokoajan ja on muutenkin tosi ohuet :/ olisin todella todella kiitollinen jos viitsit kertoa miten olet saanut ne noin upeaan kuntoon ja kasvamaan noin hyvin ja nopeasti :) Kiitos jo etukäteen !

Anonyymi kirjoitti...

Sulle ois tunnustus mun blogissa! :-)

Jasmin kirjoitti...

Anonyymi - Oot kyllä ihan oikeessa että ennen oli huonokuntoset, en oikeestaan tiedä mitä näille on käyny! :--D Latvat on vaan ehkä ainoot jotka on huonossa kunnossa, mut niistä pääsee eroon leikkaamalla (leikkasin pari kuukautta sitten ekaa kertaa vuoteen.. :D) Mutta en mä oikeestaan näitä mitenkään ihmeellisesti hoida, pesen nykyään joka ilta sellasilla huonokuntosille/hauraille hiuksille tarkotetuilla shampoilla ja hoitoaineilla ja kampaan heti suihkun jälkeen harvalla kammalla. En föönää, enkä suorista hiuksia ku vaan pari, kolme kertaa vuodessa jos oon johonkin juhliin tms. menossa. Sillon joskus vuos tai pari sitten ku lopetin suoristamisen, huomasin et mun hiukset tuli paljon suoremmiks vaikka en tehny niille mitään ja paremman kuntosiks siis, eli toi saattaa olla aika iso syy siihen huonokuntosuuteen :) En myöskään käytä mitään lakkoja, enkä tupeeraa hiuksia tms, harjaan ne vaan aamulla ennen ku lähen kouluun ja ne on ton näköset (--: Viikonloppusin tai lomilla kun en liiku kotoota mihinkään, annan näitten rasvottua kunnolla, eli en pese esim. kahteen päivään, enkä tee näille muutenkaan oikeen mitään. Se auttaa hiusten kuivuuteen, ainakin mulla. Mut toivottavasti tästä oli ees vähän apua sulle ja anteeks kun vastaamisessa kesti näinkin kauan..!

Jasmin kirjoitti...

Anonyymi - Niiiiin ja lisäks vielä, värjään nykyään n. 1kk-2kk välein kevytvärillä ja just tän postauksen kuvissa siitä ei oo kauaakaan ku ne on värjätty :) Yleensä värjäämisen jälkeen ne on ihanan pehmeet ja kiiltävät. Ja ihana tietää et joku on jaksanu lukea koko mun blogin läpi! (: